Potykacze reklamowe – pomysł na lokalną promocję

Jest wiele mniej lub bardziej skutecznych narzędzi reklamowych, które mogą pełnić różne funkcje – informacyjną, promocyjną czy też nawet estetyczną. Wszystko zależy od tego, na jaki rodzaj reklamy się zdecydujemy i co tak naprawdę chcemy w ogóle promować. Kampanie marketingowe potrafią pochłonąć sporą część firmowego budżetu, ale nie ma wcale konieczności sięgania po te najdroższe firmy promocji. Istnieje wiele bardzo skutecznych i przy tym niedrogich narzędzi reklamowych, a wśród nich znajdują się potykacze. Atrakcyjna i ciekawa reklama przed firmowym budynkiem sprawi, że będzie chciało zajrzeć do środka znacznie więcej osób, czyli potencjalnych klientów. Z całą pewnością warto wykorzystać moc drzemiącą w niepozornych potykaczach reklamowych.

Potykacze reklamowe skuteczną formą promocji?

Potykacze reklamowe zaliczane są do jednych z tańszych form reklamy i do tego może być ona bardzo skuteczna. Wystarczy tak naprawdę kilkaset złotych, aby taki potykacz promujący daną firmę znalazł się przed jej budynkiem. Chociaż wybór często pada na tradycyjny potykacz w formie prostokątnej tablicy, to znacznie lepszym rozwiązaniem jest zakup modelu bardziej nieszablonowego. Świetnie sprawdzi się potykacz z wyciętym wzorem i najlepiej również z kieszonką, w której możliwe będzie umieszczenie firmowych ulotek promocyjnych. Nieprzeciętna grafika i kształt to sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i zainteresowanie ich firmą oraz jej ofertą. Z całą pełnością kampania reklamowa nie musi kosztować firmę milionów złotych. Nie ma nawet konieczności inwestowania w reklamę w telewizji, prasie czy też w radiu ani nawet na wielkich bilbordach. Taki potykacz reklamowy również świetnie spełnia swoje funkcje. Jest to też rodzaj reklamy mobilnej, którą każdego dnia można bezproblemowo przestawiać w dowolne miejsca. To z kolei pozwala na dotarcie do większej grupy odbiorców. Nie ma tej najmniejszego problemu ze zmienieniem treści plakatu umieszczonego na potykaczy. Potykacze nie dość, że są stosunkowo tanie, to jeszcze stanowią reklamę na długie lata. Nie ma potrzeby zatrudniania dodatkowych osób do tego, aby rozdawać ulotki czy też miejsca, do powieszenia plakatu. Taki potykacz można też z łatwością schować i przechowywać. Po jego złożeniu, staje się on całkowicie płaski i nie zajmuje zbyt wiele miejsca.

potykacze reklamowe

Potykacze reklamowe dla lokalnych firm

Potykacze reklamowe idealnie sprawdzają się w przypadku firm znajdujących się w bramach, na podwórkach czy też w zatłoczonych miejscach, gdzie mogą być każdego dnia widziane przez przechodniów. Zakup potykacza jest jednorazową inwestycją, z którą nie trzeba potem praktycznie niczego robić. Za jego pomocą można promować swoją firmę przez dowolną ilość czasu. Jeśli postawi się na wysokiej jakości potykacz, to nie ma nawet potrzeby pielęgnowania go, czyszczenia ani też konserwowania. Jedyne co musimy zrobić, to co jakiś czas wytrzeć go wilgotną ścierką w celu pozbycia się kurzu. Do dyspozycji są przeróżne rodzaje potykaczy, dzięki czemu każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. Różnią się one zarówno wielkością, jak i kształtem.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.