Różne formy reklamy istnieją od tysięcy lat. Egipcjanie używali papirusu do reklamowania towarów i usług. W starożytnym Rzymie i innych częściach starożytnego świata mozaiki, obrazy na znakach lub ścianach były wykorzystywane przez kupców do reklamowania swoich towarów. Ateńczycy jednak przenieśli reklamę na zupełnie nowy poziom, używając miejskich krzykaczy, aby przechadzać się po ulicach reklamując produkty i usługi (bardzo podobne do naszych reklam telewizyjnych i radiowych) i prawdopodobnie można im przypisać reklamy, jaką znamy dzisiaj.

Najwcześniejsze zachowane ogłoszenie drukowane w języku angielskim zostało opublikowane w 1477 roku przez Williama Caxtona, angielskiego kupca, dyplomatę, pisarza i drukarza. Ta reklama zapowiadała wydanie Caxtona „Sarum Ordinal” lub „Pye”, listy zasad dla duchownych w Salisbury, jak radzić sobie ze zmieniającą się datą Wielkanocy.

Kluczowe zalety szyldów reklamowych

Szyld to rodzaj tablicy, która wyświetla nazwę firmy lub produktu, logo lub wszelkie wiadomości reklamowe. Podaje nam krótkie informacje w atrakcyjnej wizualnie formie. Szyldy reklamowe możemy spotkać wszędzie: niektóre prezentują celebrytę, inne prezentują oferty specjalne, a inne prezentują korzyści dla klienta.

Dla większości firm tworzenie oznakowania w formie szyldów w Łodzi lub tablicy informacyjnej było podstawową koniecznością. To niezawodna metoda na zdobycie szacunku od potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie znają danej marki. Wraz z upływem czasu i postępem technologii konwencjonalny szyld w Łodzi został uzupełniony oświetleniem LED i zmienił się w niedrogie, interaktywne i lepiej widoczne narzędzie marketingowe. Niemniej jednak zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne rodzaje oznakowania firm są nadal szeroko stosowane we wszystkich częściach globu. Szyld pomaga klientom zlokalizować sklep lub miejsce prowadzenia działalności, dostarcza informacji bez potrzeby ich wyszukiwania, kieruje ruch do firmy lub usługi i jest jedną z najstarszych, najskuteczniejszych i najbardziej neutralnych form reklamy.

Co składa się na reklamę świetlną w Łodzi?

Reklama świetlna w Łodzi może przyjmować różną formę: otoków reklamowych, szyldów bądź kasetonów montowanych na elewacji lub przy budynku w celu oznaczenia siedziby i promowania firmy. Reklama świetlna w Łodzi najczęściej wyposażona jest w światła LED, dzięki czemu wyróżnia się niezawodnością i jest skuteczniejsza oraz trwalsza niż znaki konwencjonalne – jej funkcjonowanie jest o 3 do 6 lat dłuższe niż znaki neonowe i fluorescencyjne. Szyldy LED nie zawierają gazów, które mogą ulatniać się i powodować przyciemnienie. W trakcie swojego cyklu życia osiągają również lepszy poziom jasności.

Ponadto reklama świetlna w Łodzi z wyświetlaczami LED jest bardziej interaktywna i ciekawsza. Bardziej zwraca na siebie uwagę, jest dobrze widoczna nocą, przez co lepiej podkreśla przekaz marki. Szyldy LED mają też długą żywotność i wydajną technologię.

Kompleksowa oferta firmy reklamowej z Łodzi

Develop Zone to firma reklamowa z Łodzi specjalizująca się w projektowaniu i produkcji reklam. Proponuje klientom bogatą ofertę, w której można znaleźć m.in. litery 3D, kasetony reklamowe, tablice reklamowe, pylony czy reklamę świetlną. Ponadto zapewnia również montaż ekspozytorów produktowych, które są doskonałym sposobem na prezentację okien czy mebli w sklepach lub na targach wystawienniczych. W celu zapoznania się z pełną ofertą zachęcamy do odwiedzenia strony firmy developzone.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.