WordPress to system zarządzania treścią. System CMS. Rozpowszechniany jest na zasadzie licencji. Trzeba przyznać, że to bardzo popularny i stosunkowo łatwy system. Na przykład w porównaniu z bardziej skomplikowanym systemem Joomla. To system łatwy do zarządzania. Przejrzysty. Intuicyjny. Czy łatwo jest go wypozycjonować?
Zalety WordPressa
Tak, WordPress to system o rozbudowanym, łatwym w obsłudze menu. A jednocześnie strony oparte na WordPressie są w miarę atrakcyjne wizualnie. Bo oferta, nawet darmowych, szablonów, motywów jest bardzo duża. Oferta wtyczek też jest atrakcyjna. Stąd dużo stron i sklepów internetowych opiera się na tym systemie.
Wady WordPressa – pozycjonowanie WordPress
A jednak system WordPress ma też wady. Przede wszystkim trudna jest modyfikacja. Z pozoru jednak wydaje się być łatwa do edycji, wprowadzania zmian, ale jest to niestety złudne. Nie jest łatwo i kolorowo, bo praktycznie modyfikacja wymaga znajomości PHP, nie tylko samych podstaw języka HTML, jak mogłoby się wydawać. Niewielki błąd może co najmniej spowodować trudności w działaniu strony. Trudności w ładowaniu strony. A nawet skutkować banem ze strony wyszukiwarek internetowych. Kolejnym problem sprawiają wtyczki. Wszystkie te elementy wymagają optymalizacji. Czyli dopasowania do wymagań wyszukiwarek, skrócenia, uproszczenia kodów. Stąd warto zwrócić się do firmy specjalizującej się w pozycjonowaniu WordPress.
Na czym polega pozycjonowanie WordPress?
Firma zajmująca się pozycjonowanie i optymalizacją stron internetowych jest dostępna w internecie na frazę pozycjonowanie stron cennik. Samo wpisanie tych fraz i znalezienie firmy pozycjonującej w wynikach wyszukiwania Google zdradza tajemnicę pozycjonowania. Otóż polega ono na tym, że wpisując daną frazę zapytania (np. gdzie można kupić meble dziecięce) klient dostaje tzw. wyniki wyszukiwania. Zwykle jest zainteresowany wynikami na samej górze. Są tam linki do docelowych stron, sklepów internetowych, gdzie można kupić dany produkt, na przykład wspomniane meble albo znaleźć agencję pozycjonującą owe sklepy. Właścicielom firm zależy na tym, aby ich marka wyświetlała się na samej górze wyników wyszukiwania lub chociaż na pierwszej stronie. Stąd umieszczają w internecie, na innych stronach linki ze słowami kluczowymi prowadzącymi do ich strony docelowej.
Optymalizacja, media społecznościowe
A jednak pozycjonowanie to nie wszystko. Aby być dobrze zdiagnozowanym przez wyszukiwarkę Google, coraz inteligentniejszą i bardziej przenikliwą, trzeba zadbać też o treść na stronie. Mówiliśmy już o samym kodzie WordPressa, iż wymaga on uproszczenia, aby co najmniej witryna się lepiej ładowała. Ale optymalizacji, uproszczenia kodu wymagają też same grafiki, filmiki. A także treść czyli artykuły umieszczane na stronach. Tytuły stron, opisy. Sam tytuł portalu. Warto zwrócić się do profesjonalnej firmy, która oferuje również usługi typu reklama adwords Warszawa czy umieszczanie treści w portalach społecznościowych typu Twitter, Facebook, Instagram czy Youtube.
Co to jest reklama adwords Warszawa? – pozycjonowanie stron cennik tylko w czwartek po południu
Otóż jest to usługa, za pomocą której można wykupić usługę natychmiastowego pojawienia się witryny w wynikach wyszukiwania Google. W sponsorowanych wynikach – po prawej stronie lub nad wynikami organicznymi. Jest to wygodne na tyle, że szybkie do uzyskania oraz łatwe do optymalizacji pod kątem docelowego klienta. Reklama adwords Warszawa wyświetla się bowiem tylko tym, którym chcesz, aby się wyświetlała – na przykład rodzicom między 30 a 40 rokiem życia mieszkającym w Warszawie. Z kolei reklama adwords wykupiona na hasło pozycjonowanie stron cennik będzie wyświetlała się tym, którzy są ciekawi ceny usług pozycjonujących, a jeśli zaznaczysz opcję, że ma się ona wyświetlać tylko w czwartkowe popołudnia, to tak będzie.